Page 17 - Preschaint Nummer 7
P. 17

                 Böts
Nadel culs battasendas es Nadel our i’l liber. Ün fö spetta da l’otra vart dal god.
Noss mneders haun decis,
minchün stu traverser sulet il god.
Traverser sulet ün god nu fo sen. Traverser adas-chür ün god fo temma. Eau sun il pü pitschen
e cuor il pü svelt pussibel tres la naira not.
Rivo tal fö am sainti surleivgio.
Nos schefmneder tegna ün pled.
Cha üngün nun hegia remarcho il disgrazcho simulo. Ün da nus saja perfin currieu tres il god!
Ma Nadel vöglia avrir ils ögls pels bsögnus!
Da cuorrer nu füss eau pü capabel.
La noscha conscienza paisa da memma.
«Wir sind übrigens alle unterwegs, du auch, sag, was du willst, du auch. Aber manche von uns haben ein Ziel. Jeden Tag haben sie ein Ziel, einmal ein kleines, einmal ein grosses, und sie legen sich Entbehrungen auf und blicken nicht rechts noch links, bis sie das Ziel erreicht haben. Hurra! Und dann? Nichts, sie haben eben ihr Ziel erreicht. Und zuletzt legen sie sich hin und sterben. Hurra! Ich für meine Person habe kein Ziel. Ich gehe mit meinen schrumpeligen Hosen umher und bleibe alle Augenblicke stehen und gucke mich um: Hübsch ist es hier.»
Manfred Hausmann (1928)
Abdruck mit freundlicher Genehmigung des S. Fischer Verlags, Frankfurt am Main
preschaint das Magazin 15



















































































   15   16   17   18   19